Agorà Ciminna è attivo al nuovo indirizzo www.agoraciminna.it

La seguente pagina rimarrà a vostra disposizione con le sole funzioni di archivio degli articoli pubblicati negli anni passati (Agosto 2012).
Selezionando i due menù alla vostra destra potrete attingere alle notizie classificate per data e per argomenti.

martedì 5 luglio 2011

La matinata fa la iurnata

Doppu lu sonnu di na nuttata
mi godu lu suli a primu raggiu,
"La matinata fa la iurnata"
dici un proverbiu anticu e saggiu.

E’ primintina la luci chi arriva
tutta la terra s'appara stu raggiu
e comu acqua di la surgiva
inchi la terra nta ogni paraggiu.

La matinata fa la iurnata
quannu passata è ormai la nuttata,
di la minera d'un sonnu scavatu
nesci la gemma d'un gniornu rinatu

Pigghiu lu latti cu li viscotta
e di la vita m'arriva na botta
mancu lu tempu d'arrimuddari
ca ddi viscotta mi fannu vulari

cogghiu l'attrezzi di la iurnata
zappu la terra di la me vita
scavu li surchi pi l'abbrivirata
mettu simenza e subitu spica

Spremu la vita comu un limiuni
quannu lu iornu si metti affacciari
mi sentu forti comu un liuni
e la matina mi mettu a cacciari

E' propria veru quannu si dici
la matinata fa la iurnata
ca senza sforzu di cosi nni fici
dda matinata mi parsi vulata

quannu mi susu nta lu pomeriggiu
mmeci mi sentu ca fussi malatu
tuttu lu cielu mi pari ch'è griggiu
e ogni passu lu sentu furzatu

di Ezio Spataro

1 commento:

Ezio u Marinisi ha detto...

Grazie per avere pubblicato questa poesia, che i raggi solari della poesia possano illuminare Ciminna